- Forandring fryder

søndag 30. januar 2011

Oppdatering..

Da vi kom til min mor hadde hun disket opp med elgsteik og tilbehør, så da var det jammen godt vi ikke hadde spist middag før vi kom.. Det var rett å slett nyyyydelig, og jeg spiste meg litt for mett som vanlig.. Men det er jo søndag :p
Etter at maten var ryddet bort, og vi hadde fått slappet litt av i sofaen.. Var bordet dekket på nytt med deilig sukesskake, pavlovakake, is og hjemmelaget gelè, ikke verst eller hva? :) Du kan si vi ble mer enn mette nok en gang!
Barna lekte fritt, og de voksne snakket løst og fast om både det ene og det andre..

Da klokken nermet seg halv 7 var i bilen på vei hjem igjen.. Min mormor følgte etter oss, for hun skulle passe barna mens vi foreldre skulle til svigermor på lysbildefremvisning..
Men da vi kom der streiket lysbildefremviseren.. Så det ble lite bilder, men mye snakk og selvfølgelig litt snaks (så nok en gang ble vi mette)...

Når vi kom hjem igjen, forsvant husbonden ned i kjelleren for å smøre membran på baderomsgulvet.. Og min mormor og jeg ble sittende og titte på pakkereiser til både Hellas, Gran Canaria og Tyrkia.. Hun viste meg noen av plassene hun hadde vært, og jeg drømte meg bort til vaaaarmeee strøk.... Ååå, så deilig det hadde vært med litt sol på kroppen! Kanskje det blir en liten tur på oss? Hvem vet... *drømmedrømme*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!