- Forandring fryder

onsdag 26. januar 2011

Tuva 1 år!!! Hipp Hurra





Tenk så fort tida går.... Jeg kan ikke helt forstå at det allerede er gått ett helt år siden min lille Tuva kom til verden..













Ett år siden jeg var utrolig lei av å være gravid...
Ett år siden jeg lå på sykehuset..

Ett år siden jeg kjente så intens smerte bli byttet ut med ubeskrivelig glede!
Ett år siden jeg for første gang holdt prinsessen i mine armer..
Ett år siden jeg for første gang hørte henne gråte..
Ett år siden en stolt pappa fikk holde den nydeligste datteren i verden..
Ett år siden en kry storebror lurte på om vi skulle få ta lillesøster med hjem..
Ett år siden jeg kjendte den deilige duften av henne..
Ett år siden hun åpnet øynene og tittet på meg for første gang...
Det er ett år siden jeg fikk gleden av å bli Tuvas mamma!

Tenk på alt vi har vært gjennom allerede...

Våkennetter der vi ikke visste hva vi skulle gjøre..
Stunder der vi var så redde for deg..
Tider der vi bare lå å beundret deg når du sov...
Første gang du var syk..
Bekymringen for om du fikk i deg nok mat...

Vi har fått oppleve så mye..

Ditt første smil..
Din første latter..
Din første tann..
Dine første ord..
Dine første skritt..

Gratulerer med dagen lille venn! Du er mammas stolthet..
Det er en stooooor ære å få være mammaen din, Tuva!
Utrolig glad i deg, for evig og alltid! ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!