- Forandring fryder

fredag 4. februar 2011

God helg!

Nå er det jammen helg igjen! Føler ikke at det er en heeel uke siden jeg sist skrev, at det var fredagskos ilag med våre nydelige vennepar fra Jørpeland... Men det er det altså!

Idag stod vi ikke opp før kl var 10, utrolig! Tuva fikk seg et bad, og moren tok seg en dusj.. Deretter kjørte vi ned til min mor i butikken, for å se om det kanskje var kommet inn noe nytt :) Et par plagg fra "Etui (me&me)" var på plass, ellers venter vi i spenning på vårens nyheter..

Nå ligger lillesøster og sover, mens storebror sitter og maler.. Moren har fått vasket ut huset.. Så nå lukter det deilig lavendel fra husvasken "Durance", som jeg har kjøpt hos min mor. Den må bare prøves!

Til middag skal vi ha pannekaker i dag, mmmmm! Gleder meg..

I morgen vet jeg ikke hva vi skal finne på, men på søndag skal vi og min søster m/fam på middagsbesøk hos min far. Det blir koselig!

Ha en riktig gooood helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!