- Forandring fryder

mandag 12. desember 2011

Julebakst..

 Det har vært en effektiv ettermiddag her hjemme i dag..
Har fått unnagjort 4 forskjellige sorter + en porsjon muffins, og lussekatter til i morgen..

Mandariner hører også julen til!

 
Mens husets mor drev med kakebaking,
tok Snekkeren med seg Storebror og Lillesøster på "lossi" som det kalles her på Strandalandet..
Noen kaller det kanskje "julebukk"?
Det er hvertfall jeg vant med, der jeg er fra..

Meget stolte var de alle 3, når de kom hjem med sekken full av godsaker..
Mine kjære..


Har du fått unnagjort julebaksten i år?


 -Sara

2 kommentarer:

  1. Så utrolig effektiv du har vært da;)
    Deilig med litt bakst ♥

    Og så hyggelig og gå julebukk, så fine de var;)
    Det er så sjeldent man ser, syns det er myyyye koseligere enn halloween;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Det var barnas første julebukk, og de storkoste seg. Og det var visst "bæbæ lille lam", det gikk i, og ikke julesanger. Men godtterier ble det allikevel :)

    Er du vant med å gå julebukk fra du var liten av, Line?
    Husker at vi gikk i romjula, det var like gøy hvert år!
    Men her jeg bor nå, kaller de det "lossi" og de går 12 des.. Så for meg blir det litt "bakvendt" :P Men men.. Koselig med nisser på døren, selvom det er som du sier.. -Vi ser ikke mye til dem lengre..

    Kos deg i juletiden!
    -Sara

    SvarSlett

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!