- Forandring fryder

fredag 16. desember 2011

Tiden flyr!

Allerede 16 desember i dag, og kun 8 dager igjen til jul!!
Hvor blir tiden av?
Da jeg var liten gikk tiden så altfor sent.. Det ble jo aldri jul!
Mens nå, flyr tiden av sted..
Julen møter oss med stormskritt!
Så da lurer jeg igjen,
hvor blir tiden av?

Jeg begynte så smått å ta frem noe rødt stas i huset, sent i går..
Er vel litt tradisjonel av meg, for jeg synes julen skal være rød!
Og med tanke på at den snart er over, er det visst bare å "få fingen ut" og pynte i vei..
Nisser er det ikke mye av her, men røde julestjerner, duker og lys er på sin plass!

Juletreet kommer som nevnt tidligere, ikke inn før lillejulaften..
Da blir det storpynting!




Nå sitter vi og venter på en som skal se på tørketrommelen vår, som ikke fungerer..
Håper han fikser den i en fei...
Man merker ikke hvor avhengig man er, før man ikke får brukt den lengre!

Ha en fiiinfin helg
kjære lesere!

-Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!