- Forandring fryder

onsdag 21. desember 2011

Tre fra Flittige Fruer

Fikk endelig kjøpt meg dette nydelige treet fra Flittige Fruer...
Laget av bly, og en betongklump til fot.
Bare elsker det!


 Stjernen har jeg selv laget av noen bjørkegrener jeg fant i skogen..
Synes det pyntet skikkelig opp, på hyllen!


Nå skal Lillesøster og jeg ut og teste glatta!
Det snødde nemlig en god del i går kveld, så nå håper vi det varer til jul..
Men etter værmeldinga å dømme, blir det visst opp mot 10 grader på julaften..

Kun 3 dager igjen folkens!
Har du fått alle gavene i hus? Pyntet juletreet? Bakt alle 7 sorter?
Og ikke minst handlet inn julemat, og juleantrekket?
Jeg ligger godt an i skjemaet :)

Ha en nydelig onsdag!
-Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!