- Forandring fryder

lørdag 26. november 2011

Nytt prosjekt...

Snekkeren min kom hjem med noe her en kveld, noe jeg har hatt lyst på lenge.. Han hadde hjulpet sin bror med å flytte ut av et gammelt hus, og du hvet at i gamle hus finnes mange skatter...
Så da jeg åpnet døren for ham, var det denne fryden som strålte mot meg!


Den skal riktig nok males, slik at den passer bedre inn her hos oss.. Innlegg etter at malingen er blitt gjort, kommer etterhvert!

Nå skal jeg snart til Jørpeland sentrum, og kjøpe litt julegaver og klær til i kveld..
Jentene mine og jeg skal nemlig ha julebord, og da må vi kle oss pent!
(og som jenter flest, har jeg ingen klær å ha på meg)
Ha en nydelig lørdag!
-Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!