- Forandring fryder

lørdag 26. november 2011

Adventslysene..

 I morgen er 1. søndag i advent, og endelig er adventslysene på plass..
Kunne helst tenkt meg å tenne det første lyset allerede i kveld, men jeg får smøre meg med tålmodighet.

I stedet for et fat som er veldig vanlig å ha lysene på, så har jeg i år pyntet brettbordet jeg liker så godt.
Tallene i sink er fra i fjor, og lysene kommer fra Kunstindustrien. Utrolig pene og gode lys.
Alt er kjøpt på en rød knapp!
Jeg fikk også kjøpt en liten pose på blomsterbutikken i dag, som inneholdt et pulver som heter "snow in a bowl". Pulveret skal blandes med 2L vann, og røres til det blir til "snø".
Utrolig dekorativt, og det ser ekte ut!
Konglene samt furukonglene fant vi i skogen her, en sen høst kveld.
Utrolig koselig å gå en liten tur i mørket, og alle har en lommelykt hver.
Både voksne og barn storkoser seg!



Ønsker dere alle en fin lørdagskveld!
-Sara

2 kommentarer:

  1. så flott bidrag på utfordringa vår :)
    tusen takk! ha ein fortsatt fin kveld!
    Henriette

    SvarSlett

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!