- Forandring fryder

søndag 27. november 2011

Så tenner vi et lys i kveld....

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede



I dag er det første søndag i advent, og vi har hatt en rolig dag så langt. Jeg har allerede tent det første lyset, og nå har det gått opp for meg at det ikke er lenge igjen til jul.. Guuu, som vi gleder oss!

Lillesøster tar seg en blund, Storebror ser "Biler 2", Snekkeren ligger strekk i godstolen, og smug-sover litt..
Nå skal jeg finne meg en kopp te, og lese siste nr av BoligDrøm.. (som jeg fikk av min kjære i går kveld)



Kos dere denne stormfulle, og kalde søndagen!
-Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!