- Forandring fryder

søndag 4. desember 2011

Julekonsert med Kornelius..

Håper dere alle har hatt en herlig 2. søndag i advent!
Vi her i hjemmet, har bare kost oss inne denne kalde søndagen..
I ettermiddag fikk vi koselig besøk av en av mine kommende svigerinner, samt hennes og mitt kommende tante-barn..
Førstnevnte har nettopp kommet hjem fra en fin tur i Afrika, og hadde mye og fortelle oss..
For en opplevelse!
Kanskje vi alle skulle tatt en tur dit, og opplevd en totalt annerledes kultur?
Sove blandt eselvræl og gresshopper, og spise med hendene..

Kvelden i dag kunne ikke endt bedre!
Min mor og jeg, tok turen til kirken.
Og der spilte det opp til en heeerlig julekonsert, med vårt lokale kor, Kornelius..
En annen av mine kommende svigerinner, sang solo.. "Himmel på jord"
Nydelig og vakkert, tårene lå i øyekroken.. Stolt av deg!
Å endelig kom julestemningen jeg har ventet på!

Og dette var ikke alle glade nyheter!
For når konserten var slutt, og vi skulle alle gå til bilene...
Da lavet snøen ned!
Utrolig koselig!
Nå er endelig julen her..


Håper det ser slik ut, når jeg våkner i morgen!
Ønsker om en god og fredfull natt..
-Sara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!