- Forandring fryder

mandag 5. desember 2011

Julen 2010

For en gledens morgen!
Vi våknet opp til et hvitt landskap, og det snør enda..
Det er ikke kommet metervis med snø da, men et fint teppe er det hvertfall..
Og nok til at Storebror får laget seg noen snøballer, som han kaster på vinduet og ler..
 Koselig!

Jeg satt og bladde gjennom noen bilder fra Desember 2010,
og til min store frustrasjon fant jeg ingen julebilder av vårt hjem..
Men fant i stedet, noen bilder fra min mors hjem, 2.juledag..
Hun pyntet rent og pent til jul i fjor, og jeg syntes disse bildene burde deles med dere.



Fint, ikke sant?!

 Hvordan pyntet du til jul i fjor? Kanskje det blir likt i år, eller kanskje en total helomvending?


Med disse koselige bildene, ønsker jeg dere en riktig fin mandag! 
Nå skal jeg og Lillesøster ta på oss gode klær, og gå ut å kjenne på snøen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at akkurat DU kommenterer hos meg. Uansett om det er et ord, eller en hel side! Takk!